2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo specialistas/vadybininkas (Švedijos rinka).

CVMarket.lt klientas
1000 - 2000 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

Sveiki,Įmonė ,kuri užsiima pastolių statymu ir nuoma Švedijoje ieško klientų aptarnavimo vadybininko (-ės), kuris/-i bus atsakingas (-a) už darnų klientų aptarnavimų,informacijos suteikimą ir duomenų vedimą į duomenų bazę.Darbas ir administravimas vyksta Vilniuje. Galimos komandiruotės į Švediją.

Atsakomybės:

1. Įeinančių skambučių administravimas.

2. Komercinių pasiūlymų rengimas ir teikimas naujiems/esamiems klientams.

3. Sutarčių rengimas.

4. Naujų ir esamų klientų administravimas telefonu ir elektroniniu paštu.

5. Darbo dienų ir logistikos planavimas pastolių montuotojams.

6. Komunikacija su pastolių montuotojais .

7. Darbų koordinavimas.

8. Naujų klientų paieška.

9. Užklausų statistikos vedimas.

10. Sąskaitų išrašymas.

11. Projektų tikrinimas.

12. Darbo apskaitos tikrinimas ir redagavimas.

13. Ataskaitų teikimas

14. Kiti darbai.

Reikalavimai

Reikalavimai:

1. Nepriekaištinga anglų kalba/ švedų kalba- didelis privalumas.

2. Darbo patirtis Švedijos rinkoje-didelis privalumas.

3. Patirtis  klientų aptarnavimo srityje.

4. Gebėjimas motyvuoti kolegas bei sukurti puikią darbo aplinką, kurioje progresas yra tiek asmeninis, tiek profesinis tikslas.

5. Greita reakcija į nestandartines situacijas .

6. Analitinis, strateginis mąstymas .

7. Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai .

8. Patirtis pastoliais/statyba užsiimančioje įmonėje-privalumas.

Įmonė siūlo

Mes Jums siūlome:

1. Energingą, jauną, augančią, siekiančią tikslų komandą.

2. Galimybę pasiūlyti ir įgyvendinti savo netikėčiausias idėjas.

3. Įdomų darbą sparčiai augančioje kompanijoje.

4. Konkurencingą atlyginimą.

5. Visus darbui reikalingus įrankius.