- tiesioginis klientų / pacientų aptarnavimas (nuo kliento pasitikimo iki atsiskaitymo ir palydėjimo);
- profesionalus konsultavimas - informacijos teikimas klientams/pacientams visais su paslaugomis susijusiais klausimais;
- pacientų vizitų pas gydytojus planavimas, skyrimas, kuravimas ir administravimas;
- skambučių priėmimas, vizitų registracija telefonu, internetu, elektroniniu paštu;
- dokumentų administravimas;
- rūpinimasis teigiamu klinikos įvaizdžiu;
- aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai
- labai geri darbo organizavimo įgūdžiai, greita orientacija, gebėjimas vienu metu atlikti kelias darbo funkcijas;
- patirtis, einant pareigas, susijusias su tiesioginiu klientų aptarnavimu;
- geri darbo MC Office įgūdžiai;
- geros anglų ir rusų kalbos žinios;
- aukšto lygio asmeninė kultūra bei puikūs bendravimo įgūdžiai;
- gebėjimas parduoti, paslaugumas, orientacija į rezultatą;
- pozityvumas, sąžiningumas, motyvacija.
Privalumas:
- Darbo patirtis odontologijos klinikoje.
Įmonė siūlo
- puikias darbo sąlygas ir patogų darbo grafiką;
- galimybę tobulėti;
- laiku mokamą atlyginimą ir motyvaciją, orientuotą į darbo rezultatus;
- tik darbuotojams skirtas įmonės ir jos partnerių nuolaidas;
- darbą komandoje, kurioje vertinama iniciatyva.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!