2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 800 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Plečiamės ir į savo komandą kviečiame žmogų, kuris

  • Administruotų įeinančių skambučių ir užklausų paskirstymą ir suteiktų savalaikį nepriekaištingą grįžtamą ryšį mūsų klientams;
  • Gebėtų greitai rasti sprendimą, atitinkantį kliento poreikius;
  • Atsakingai valdytų duomenų bazę, gebėtų išrašyti sąskaitas-faktūras ir kontroliuoti klientų atsiskaitymus;
  • Bendradarbiautų su kolegomis sprendžiant klientų aptarnavimo ir duomenų valdymo klausimus.

Reikalavimai

Tau puikiai seksis, jeigu:

  • Turi aukštąjį ar aukštesnįjį vadybinį išsilavinimą;
  • Turi vadybinės ir/ar administravimo patirties;
  • Pasižymi atidumu, atsakingumu, tikslumu ir turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius;
  • Sklandžiai bei mandagiai bendrauji lietuvių kalba tiek žodžiu, tiek raštu;
  • Gebi išklausyti, šypsotis ir telefonu, argumentuotai pateikti savo nuomonę, analizuoti ir greitai suteikti klientui visą reikalingą informaciją ir greitą sprendimo būdą;
  • Gerai moki atpažinti prioritetinius darbus, planuoti savo ir kitų laiką, gebi vienu metu dirbti keletą darbų (nes tai – kliento aptarnavimo vadybininko kasdienybė);
  • Tau rūpi kiekvienas mūsų klientas.

Įmonė siūlo

  • Galimybę pilnu etatu prisijungti prie draugiškos komandos ir geros atmosferos kūrimo;
  • Dalyvavimą duomenų valdymo automatizavimo projektuose;
  • Įdomų, svarbų, atsakingą ir tobulėti motyvuojantį darbą, karjeros galimybes.