2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas(-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1700 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Užtikrinti tinkamą Bendrovės klientų aptarnavimą, bet neapsiribojant:

  • Nustatyta tvarka priimti, derinti, patvirtinti užsakymus.
  • Ruošti, sudaryti sutartis, koordinuoti jų įgyvendinimą.
  • Derinti su klientais produkcijos pristatymo grafikus, kontroliuoti produkcijos pristatymo etapus.
  • Ruošti, tikrinti, išsiųsti reikiamus dokumentus klientams.
  • Kontroliuoti klientų mokėjimus ir kredito limito panaudojimą.
  • Dirbti su klientų duomenų baze (naujos informacijos įvedimas, pasikeitimų fiksavimas, ataskaitų formavimas).

Reikalavimai

Iš kandidato tikimės:

  • Sėkmingos 2 metų patirties klientų aptarnavimo srityje, pageidautina – B2B sektoriuje, gamybos ar paslaugų įmonėje ar įmonių grupėje;
  • Aukštojo išsilavinimo, pageidautina finansų, ekonomikos srityje;
  • Analitinio mąstymo, gebėjimo mokytis ir dirbti tiek komandoje, tiek ir savarankiškai;
  • Inovatyvumo, gebėjimo greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją ir priimti sprendimus;
  • Konstruktyvaus mąstymo, gebėjimo prisiimti asmeninę ir profesinę atsakomybę;
  • Gero anglų ir rusų kalbų mokėjimo.

Privalumai: Darbo patirtis eksportuojančioje gamybinėje, prekybinėje įmonėje B2B srityje, prancūzų ar vokiečių kalba.

Įmonė siūlo

  • Galimybę prisijungti prie tarptautinės kompanijos;
  • Aiškias karjeros/ugdymosi perspektyvas;
  • Motyvuojančią skatinimo sistemą;
  • Papildomas naudas pagal įmonėje galiojančią kolektyvinę sutartį:

-Nelaimingų atsitikimų draudimas;

-Papildomas sveikatos draudimas;

-Papildomos išmokos, poilsio dienos ir kt.

  • Nemokamas autobusas į/iš darbo.