2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
1400 - 1700 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Užtikrinti sklandų Lenkijos ir Vengrijos klientų užsakymų vykdymą bei komunikaciją su jais.
  • Suderinti su klientais jų pateiktus užsakymus ir pateikti juos Retal grupės gamykloms.
  • Koordinuoti užsakymų vykdymą su Retal grupės gamyklomis, užtikrinant užsakymuose numatytų sąlygų laikymąsi.
  • Kontroliuoti priskirtų klientų atsiskaitymo eigą.
  • Užtikrinti efektyvią komunikaciją su priskirtais klientais bei operatyvinės informacijos sklaidą Retal grupės gamyklose, susijusią su klientų poreikiais, pastabomis ir pretenzijomis, užsakymų įgyvendinimu, bei pardavimų planavimu.
  • Sudaryti operatyvinius savaitės - mėnesio pardavimų planus, remiantis iš klientų surinkta informacija.
  • Regiono pardavimų vadovo pavestų užduočių vykdymas.

Reikalavimai

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas (vadybos, ekonomikos, techninėje srityse).
  • Bent vienerių metų darbo patirtis analogiškoje srityje.
  • MS Office programų išmanymas.
  • Lenkų ir anglų kalbų mokėjimas raštu ir žodžiu (pažengusio vartotojo lygiu).
  • Asmeninės savybės: lankstumas, greita orientacija, žingeidumas, komunikabilumas, atsakingumas, iniciatyvumas, gebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją, laiko planavimo įgūdžiai.
  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje gamybinėje įmonėje (privalumas).
  • Rusų kalbos žinios (privalumas).

Įmonė siūlo

  • Darbą tarptautinėje kompanijoje.
  • Papildomas naudas pagal galiojančias vidines tvarkas.
  • Galimybę mokytis ir tobulėti.
  • Darbo vietą Lentvaryje (darbuotojai, kurie gyvena Vilniuje turi galimybę į/iš darbą atvykti įmonės autobusiuku).
  • Įmonė vadovaujasi lygių galimybių principais.