Vystyti nuolatinę komunikaciją su esamais bei naujais klientais;
Operatyviai ir savarankiškai atsakinėti į klientų užklausas;
Ruošti komercinius pasiūlymus bei sutartis;
Ruošti bei aktyviai komunikuoti klientams periodines kokybinės veiklos ataskaitas;
Vykdyti nuolatinę paslaugų kokybės kontrolę;
Terminuota sutartis.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (verslo vadybos, ekonomikos, logistikos srityje privalumas);
Panašaus darbo patirtis (nuo 2 m.);
Gebėjimas savarankiškai koordinuoti projektus;
Analitinis mąstymas;
Geri bendravimo, derybiniai ir reprezentavimo įgūdžiai;
Geri darbo MS Excel įgūdžiai;
Gebėjimas dirbti stresinėse situacijose;
Savarankiškumas, veržlumas ir noras tobulėti;
Rusų ir anglų kalbos mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą, dinamišką darbą sparčiai augančioje logistikos kompanijoje;
Galimybę augti ir tapti klientų aptarnavimo vadybininku;
Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
Tobulėjimo ir asmeninio augimo galimybes;
Draugišką kolektyvą;
Nemokamą kavą, arbatą, vaisius, bandeles;
Dalinai apmokamą kelionę į/iš darbo
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.