Darbo pobūdis:
• Informacinių srautų valdymas, skambučių valdymas;
• Sąskaitų faktūrų, krovinio dokumentų išrašymas;
• Darbas su duomenų baze;
• Klientų atsiskaitymų kontrolė;
• Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas (komercinių pasiūlymų ruošimas, užsakymų priėmimas, atsakymas į paklausimus, informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
• Pagalba logistikos vadybininkei;
• Deklaravimas VMI.
Pagrindiniai tikslai:
• Klientų aptarnavimo vadybininko pagrindinis uždavinys – užtikrinti nepertraukiamą, gerai organizuotą, ekonomiškai efektyvų įmonės klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
• Gebėjimas lengvai bendrauti anglų kalba;
• Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
• Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis.
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai:
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
• Darbo patirtis su buhalterine Agnum programa;
• Gebėjimas bendrauti rusų kalba žodžiu ir raštu;
• Darbo B2B patirtis.
Asmeninės savybės dirbant šį darbą
• Komunikabilumas, orientacija į tikslus, gebėjimas koncentruotis į detales, tikslumas, atsparumas stresui.
Įmonė siūlo
• Darbą pilnu etatu;
• Karjeros galimybes su motyvuojančią atlygio sistemą;
• Visas socialines garantijas;
• Įdomų bei atsakingą darbą draugiškame kolektyve.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!