2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)

CVMarket.lt klientas
Nuo 800 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Darbo pobūdis:
• Informacinių srautų valdymas, skambučių valdymas;
• Sąskaitų faktūrų, krovinio dokumentų išrašymas;
• Darbas su duomenų baze;
• Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas (komercinių pasiūlymų ruošimas, užsakymų priėmimas, atsakymas į paklausimus, informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
• Klientų atsiskaitymų kontrolė;
• Pagalba logistikos vadybininkei;
• Deklaravimas VMI.

Pagrindiniai tikslai:
• Klientų aptarnavimo vadybininko pagrindinis uždavinys – užtikrinti nepertraukiamą, gerai organizuotą, ekonomiškai efektyvų įmonės klientų aptarnavimą.

Reikalavimai

• Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
• Gebėjimas lengvai bendrauti anglų kalba;
• Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
• Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.

Privalumai:
• Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
• Darbo patirtis su buhalterine Agnum programa;
• Darbo patirtis su Monitor programa;
• Gebėjimas bendrauti rusų kalba žodžiu ir raštu;
• Darbo B2B patirtis.

Asmeninės savybės dirbant šį darbą:
• Komunikabilumas, orientacija į tikslus, gebėjimas koncentruotis į detales, tikslumas, atsparumas stresui.

Įmonė siūlo

• Darbą perspektyvioje, nuolat augančioje šiuolaikinių technologijų bendrovėje;
• Karjeros galimybes su motyvuojančią atlygio sistemą;
• Įdomų bei atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
• Darbą pilnu etatu (darbo laikas 8-16,30 val.);
• Konkurencingą, patirtį ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
• Visas socialines garantijas, darbui būtinas priemones ir įrankius;
• Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes, mokymus.

Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus.