
Darbo skelbimo numeris
#329540
Klientų aptarnavimo vadybininkas (-ė)
CVMarket.lt klientas
Vilnius
Nuoroda nukopijuota
Darbo skelbimas negalioja
Darbo aprašymas
Darbo pobūdis:
- Informacinių srautų valdymas, skambučių valdymas;
- Sąskaitų faktūrų, krovinio dokumentų išrašymas;
- Darbas su duomenų baze;
- Nuolatinis ryšių su klientais palaikymas ir vystymas (komercinių pasiūlymų ruošimas, užsakymų priėmimas, atsakymas į paklausimus, informavimas apie darbų atlikimo terminus ir pan.);
- Klientų atsiskaitymų kontrolė;
- Pagalba logistikos vadybininkei;
- Deklaravimas VMI.
Pagrindiniai tikslai:
- Klientų aptarnavimo vadybininko pagrindinis uždavinys – užtikrinti nepertraukiamą, gerai organizuotą, ekonomiškai efektyvų įmonės klientų aptarnavimą.
Reikalavimai
- Aukštasis arba aukštesnysis techninis išsilavinimas;
- Gebėjimas lengvai bendrauti anglų kalba;
- Gebėjimas greitai reaguoti ir efektyviai valdyti informaciją;
- Ypatingas atidumas, kruopštumas, komunikabilumas, malonus bendravimas su klientais bei kolegomis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Privalumai:
- Darbo patirtis klientų aptarnavimo/ pardavimų srityje;
- Darbo patirtis su buhalterine Agnum programa;
- Darbo patirtis su Monitor programa;
- Gebėjimas bendrauti rusų kalba žodžiu ir raštu;
- Darbo B2B patirtis.
Asmeninės savybės dirbant šį darbą:
- Komunikabilumas, orientacija į tikslus, gebėjimas koncentruotis į detales, tikslumas, atsparumas stresui.
Įmonė siūlo
- Darbą perspektyvioje, nuolat augančioje šiuolaikinių technologijų bendrovėje;
- Karjeros galimybes su motyvuojančią atlygio sistemą;
- Įdomų bei atsakingą darbą draugiškame kolektyve;
- Darbą pilnu etatu (darbo laikas 8-16,30 val.);
- Konkurencingą, patirtį ir kompetenciją atitinkantį atlyginimą;
- Visas socialines garantijas, darbui būtinas priemones ir įrankius;
- Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes, mokymus.
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Darbo skelbimo numeris
#329540