
Klientų aptarnavimo vadybininko (B2B)(kavos automatai)
Darbo aprašymas
Jis bus atsakingas už darbą ir ilgalaikių santykių vystymą su esamais klientais ir naujų klientų paiešką; komercinių pasiūlymų, sutarčių rengimą, vykdomų projektų koordinavimą; kompetetingą ir operatyvų iškilusių problemų sprendimą; rinkos kainų ir klientų poreikių analizę ir kt.
Reikalavimai
-aukštasis išsilavinimas;
-klientų aptarnavimo darbo patirtis;
-geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-anglų kalbos mokėjimas;
-aktyvumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, derybiniai įgūdžiai;
-rezultato siekimas, savarankiškumas;
-vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Įdomų, atsakingą darbą, puikias darbo sąlygas, konkurencingą atlygį, asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes šiuolaikiškoje lyderiaujančioje kompanijoje.
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.