• Pasiūlymų registruotiems naujiems klientams teikimas telefonu ir el. paštu;
• Nuolatinių klientų aptarnavimas telefonu ir/ar el. paštu (supažindinimas su naujais produktais, informacijos suteikimas, užsakymų valdymas);
• Klientų konsultavimas įrangos priežiūros klausimas, aktualių klausimų sprendimas;
• Klientų duomenų bazės administravimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (gali būti studentas (-ė));
• Patirtis klientų aptarnavimo srityje;
• Puikios/ labai geros ESTŲ kalbos žinios.
Įmonė siūlo
• Patrauklią atlyginimo sistemą;
• Karjeros perspektyvas;
• Tobulėjimą skatinančią aplinką ir investicijas į darbuotojo kvalifikacijos kėlimą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!