2022-07-29 11:26:48

Klientų patirties specialistas (-ė) verslo Face to Face kanalams

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Klientų patirties ir kokybės užtikrinimo komandai reikalingas pastiprinimas! Esu Ilona Rusakevič – šios komandos vadovė. Didžiuojuosi savo komanda ir jos nariais, kurių kiekvienas yra ypatingas ir didžiai prisideda prie mūsų klientų geresnio ir patogesnio aptarnavimo.

Tavo naujas iššūkis?
Prisidėti prie organizacijos klientų patirties ir išskirtinio jų aptarnavimo strategijos kūrimo bei įgyvendinimo. Analizuoti klientų grįžtamąjį ryšį, identifikuoti nepasitenkinimo priežastis, atrasti naujas galimybes ir inicijuoti gerinimo veiksmus verslo Face to Face kanaluose, kurie dirba su vidutiniu ir dideliu verslais bei viešuoju sektoriumi.

Gilintis į organizacijos procesus, sutarimus bei procedūras ir inicijuoti pokyčius siekiant geresnės klientų patirties. Bendradarbiauti su kanalų ir komandų vadovais siekiant aukščiausios kokybės klientų aptarnavimo, procesų efektyvinimo ir optimizavimo srityse, inicijuoti ir koordinuoti projektus.

Būsi nuolat įtraukiamas į įmonės pokyčius, kurie turi įtakos klientų patirčiai. Dirbsi su klientų aptarnavimo kokybės įrankiais: NPS ir Sales Force įrankių analitika, pokalbių perklausos, standarto vykdymas, vizitai su kolegomis pas klientus. Rengsi apžvalgas, ataskaitas ir pristatysi jas skirtingų lygių vadovams, koordinuosi gerinimo veiksmus.

Koks (-ia) esi tu?
Turi patirties tiesioginio darbo su klientais, esi įvaldęs darbo su verslo klientais specifikos žinias, supranti, kaip valdoma klientų aptarnavimo kokybė, kaip diegiama ir matuojama organizacijoje. Gebi imtis iniciatyvos ir pokyčių organizacijoje, valdyti skirtingo lygio ir sričių projektus. Gebi mąstyti kritiškai ir strategiškai.

Moki savarankiškai dėlioti savo darbo tikslus bei prioritetus, atitinkančius įmonės kryptį ir tikslus. Turi patirties dirbant su skirtingų lygių organizacijos kolegomis. Scena ir viešas kalbėjimas tavęs negąsdina. Imiesi iniciatyvos, išsakai savo nuomonę ir girdi kitus. Moki dirbti individualiai ir komandoje.

Lengvai prisitaikai prie kintančių sąlygų ir prioritetų bei priimi pokyčius pozityviai. Esi orientuotas į klientą ir jo poreikius. Turi puikius analitinius, komunikacijos ir sprendimų priėmimo gebėjimus.

Tavo asmenybė?

  • Komandos žaidėjas

  • Orientuotas į klientą ir rezultatą

  • Veržlus ir ambicingas

  • Patinka analizuoti duomenis, ieškoti įžvalgų

  • Noriai bendradarbiauji, esi atviras ir mėgsti pokyčius

Tavo patirtis?

  • Ryšių su klientais valdymas

  • Komunikacija su klientais

  • Vadovavimas komandai

  • Darbas su klientų grįžtamojo ryšio analitika

  • Projektų, iniciatyvų valdymas

  • Išmanyti ir prisidėti prie kanalų prioritetinių tikslų ir KPI vykdymo.

Ką gausi prisijungęs (-usi) prie Telia?

Mes tikime, kad žmonės geriausiai atsiskleidžia į tikslus orientuotoje bei vertybėmis pagrįstoje kultūroje – sveikas (-a) atvykęs (-usi) į „Telia“ - tavo naujų didelių galimybių namus. Prisijungęs (-usi) prie mūsų, tu būsi svarbi įdomios kelionės dalis „Telia“ tampant naujos kartos telekomunikacijų kompanija. Pažadame tau, kad šioje kelionėje padėsime augti tiek profesiškai, tiek kaip asmenybei. Mes tikime asmenine lyderyste, todėl pats (-i) būsi atsakingas (-a) už savirealizaciją bei puikiausių rezultatų pasiekimą. IT ir telekomunikacijos nėra tik mūsų verslas – tai, tuo pačiu, ir mūsų didžiausia aistra, tad prisijungęs (-usi) prie talentingų žmonių komandos prisidėsi ne tik prie efektyvesnio verslo, bet ir geresnio gyvenimo sprendimų kūrimo.

Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1500 - 1900 Eur (neatskaičius mokesčių). Taip pat šioje pozicijoje dirbantys kolegos gauna metinius priedus, kurių dydis priklauso nuo pasiektų tavo ir kompanijos rezultatų. Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas;

  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai;

  • Papildomos atostogų dienos;

  • Lanksčios darbo sąlygos;

  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose;

  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka;

  • 20 000 nuostabių kolegų iš Skandinavų ir Baltijos šalių.

Sudomino? Jeigu nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Nori sužinoti daugiau? Skambink man telefonu +370 67448973 arba rašyk el. paštu ilona.rusakevic@telia.lt
Drąsiai kreipkis!