klientų konsultavimas ir aptarnavimas telefonu, papildomų paslaugų klientui pardavimas (darbas su išeinančiais skambučiais);
klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
darbo laiką: darbo dienomis nuo 09:00h iki 17:00h;
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.