Vykdyti nuolatinius užsakomųjų ir reguliariųjų reisų paslaugų teikimo kokybės kontrolę;
Identifikuoti silpnąsias ir stipriąsias paslaugų teikimo kokybės puses;
Vairuotojams iš karto darbo vietoje suteikti grįžtamąjį ryšį ir atlikti įmanomus korekcinius veiksmus;
Užtikrinti paslaugų kokybės rodiklių integravimą į klientų patirčių valdymą;
Patikrinimus vykdyti ne tik Lietuvoje, bet taip pat Baltijos ir Skandinavijos šalyse.
Reikalavimai
Turėti galimybę vykti į dažnas komandiruotes;
Gebėti susikalbėti rusų ir anglų kalbomis;
Gebėti sklandžiai komunikuoti, konstruktyviai tiesiogiai teikti grįžtamąjį ryšį;
Pasižymėti energingumu, drąsa, organizuotumu, diplomatiškumu;
Vairuotojo pažymėjimas ir vairavimo įgūdžiai;
Darbo patirtis kokybės kontrolės srityje būtų privalumas;
Išsilavinimas turizmo ar kokybės srityje būtų privalumas;
Yra galimybė dirbti lanksčiu darbo grafiku, todėl gali būti paskutinių kursų studentas.
Įmonė siūlo
Lankstų darbo grafiką;
Jauną, veržlų, draugišką kolektyvą;
Lanksčias darbo sąlygas;
Realias galimybes karjerai.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.