2025-01-23 11:16:08

Kontaktų centro specialistas (-ė)

Lietuvos paštas, AB
1350 - 1750 €/mėn. Prieš mokesčius

Lietuvos pašto Klientų patirčių valdymo departamento komanda kviečia prisijungti Kontaktų centro specialistą (-ę):

Mes tikimės, kad:

  • Esi įgijęs (-usi) vidurinį išsilavinimą;
  • Turi panašaus darbo patirties aptarnavimo srityje;
  • Puikiai komunikuoji lietuvių kalba (anglų ar rusų kalba – privalumas);
  • Gebi puikiai dirbti MS Office programomis bei turi raštvedybos pagrindus. Gebi sisteminti, analizuoti informaciją, rengti ataskaitas;
  • Pasižymi savarankiškumu, pareigingumu, iniciatyvumu ir gebi bendradarbiauti.

Mes siūlome:

  • Prisidėti prie šiuolaikinio Lietuvos pašto kūrimo ir karjeros galimybes vienoje didžiausių Lietuvos bendrovių;
  • Profesinę patirtį plėtrą Baltijos regione įgyvendinančioje bendrovėje;
  • Nuolatinį kvalifikacijos kėlimą mokymuose ir seminaruose;
  • Lankstų darbo grafiką ir galimybę dalį laiko dirbti nuotoliu;
  • Nuolaidas bendrovės ir kitų kompanijų produktams;
  • Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų, o po pusės metų darbo mūsų komandoje – ir sveikatos draudimą;
  • Automobilio stovėjimo vietą biure Vilniuje.

 

Gyvenimo aprašymą su nuoroda „Kontaktų centro specialistas (-ė)siųskite adresu atrankos@post.lt

 

Konfidencialumą garantuojame. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus.

Siekiant užtikrinti, kad akcinėje bendrovėje Lietuvos pašte dirbtų patikimi, sąžiningi ir nepriekaištingos reputacijos asmenys, galime paprašyti pateikti papildomą informaciją. Išsamiau apie tai ir Jūsų asmens duomenų tvarkymą: www.lietuvospastas.lt/privatumo-pranesimas.

AB Lietuvos paštas užtikrina lygias galimybes nediskriminuojant dėl rasės, religijos, lyties, seksualinės orientacijos ar seksualinės tapatybės, amžiaus, negalios ar dėl kitų su darbo vykdymu tiesiogiai nesusijusių požymių. 

Laukiančios atsakomybės:

  • Konsultuosi telefonu ir el. laiškais kurjerius, Kontaktų centrą ir kitus padalinius dėl paštomatų veikimo, siuntų įdėjimo/išėmimo, paieškos ir incidentų sprendimo;
  • Administruosi informaciją vidinėse sistemose – registruosi, pildysi ir tvarkysi duomenis apie paštomatus, gedimus, incidentus ir klientų užklausas.
  • Vykdysi siuntų paiešką naudojant įmonės duomenų bazes ir paieškos įrankius, teiksi atsakymus atsakingiems padaliniams.
  • Teiksi papildomą pagalbą piko metu bei atliksi kitas vadovo pavestas užduotis, užtikrinant sklandų klientų ir vidinių komandų aptarnavimą.

Besidomintys šiuo skelbimu taip pat žiūrėjo