2025-01-23 11:16:08

MENO VADOVAS (-Ė) (ART DIRECTOR) | Prabangos prekės ženklas

CVMarket.lt Client
1800 - 2500 €/mėn. "į rankas"

TAVO ATSAKOMYBĖS:

Prekės ženklo vizija:

  • Formuoti ir vystyti ilgalaikę vizualinę kryptį, paremtą prekės ženklo vertybėmis ir DNR
  • Kurti, tobulinti ir užtikrinti vizualines gaires (brandbook, stilistika, komunikacijos tonas).

Kūrybinių kampanijų režisūra:

  • Vystyti kampanijas nuo idėjos iki įgyvendinimo (moodboard’ai, fotosesijos, video, editorial).
  • Vadovauti kūrybiniams procesams ir užtikrinti emocinį storytelling’ą vizualine forma.

Vizualinis įgyvendinimas:

  • Užtikrinti prekės ženklo atpažįstamumą ir nuoseklumą visose medijose: produktų komunikacijoje, e-komercijoje, fizinėse erdvėse, social media.
  • Kurti brief’us dizaineriams, fotografams, videografams, maketuotojams, vitrinų dizaineriams, muzikos kūrėjams ir kt.

Projektų ir komandos valdymas:

  • Koordinuoti projektus ir kampanijas: biudžetai, terminai, komandos, ištekliai.
  • Bendradarbiauti su vidinėmis (marketingas, e-komercija, pardavimai) ir išorinėmis (agentūros, kūrėjai, gamintojai) komandomis.
  • Planuoti salonų vizualinių pokyčių ciklus, resursus ir turinio gamybą.

KO TIKIMĖS IŠ TAVĘS:

Patirtis ir estetika:

  • Min. 2 metų patirtis menos vadovo (-ės), art direktoriaus (-ės) ar panašiose pozicijose – pageidautina prabangos sektoriuje (juvelyrika, mada, kosmetika, interjeras).
  • Išlavintas estetinis pojūtis, supratimas, kaip tekstūros, šviesa, spalvos kuria emociją.
  • Patirtis kuriant aukštos vertės vizualus, subtilų emocinį turinį.

Techniniai įgūdžiai:

  • Gebėjimas dirbti su Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom).
  • Žinios apie spaudos paruošimą, pakuočių dizainą, pre-press.
  • Privalumas: bazinės žinios apie video montažą, 3D vizualizacijas, AI dizaino įrankius.

Komunikacija ir leadership‘as:

  • Gebėjimas aiškiai komunikuoti, motyvuoti kūrybinę komandą ir atstovauti idėjas vadovybei.
  • Organizaciniai įgūdžiai, projektų valdymo patirtis.
  • Atsakomybė už galutinį rezultatą – nuo kūrybinės idėjos iki jos įgyvendinimo.
  • Glaudus bendradarbiavimas su marketingo vadove.

SPECIFIKA, KURIĄ VERTINAME:

  • Menas perteikti prekės ženklo identitetą taip, kad kiekviena detalė kurtų ryšį su svarbiausiomis gyvenimo akimirkomis ir paliktų neužmirštamą emociją.
  • Suvokimas, kaip detalė gali tapti vizualinio naratyvo centru.