- Įmonės valdomo prekinio ženklo marketingo strategijos kūrimas ir vystymas
- Rinkotyra ir naujų galimybių paieška tarptautinėje rinkoje
- „Brandbook'o“ atnaujinimo darbų valdymas ir bendradarbiavimas su stambiomis tarptautinėmis kūrybinėmis marketingo ir prekinių ženklų vystymo agentūromis
- Marketingo biudžeto planavimas, valdymas ir skirstymas
- Įmonės valdomo mažmeninės prekybos tinklo įvaizdžio vystymas
- Viešųjų ryšių vystymas ir valdymas
- Franšizinių partnerių vykdomos rinkodaros priežiūra
- Naujai diegiamos lojalumo sistemos vystymas
- Ilgalaikės prekinio ženklo vertės kūrimas
- Įmonės valdomos tarptautinės el. komercijos platformos marketingo dalies vystymas
- Marketingo skyriaus KPI nustatymas
Reikalavimai
- Sėkminga aukščiausio lygmens vadovo patirtis marketingo srityje
- Žinomų prekinių ženklų vystymo arba naujų prekinių ženklų įvedimo į rinką patirtis
- Vadovavimo prekinio ženklo kūrimo arba „rebranding'o“ darbams
- Tradicinių „monobrand“ mažmeninės prekybos parduotuvių marketingo valdymo žinios
- Analitiškumas bei puikūs užduočių delegavimo ir planavimo įgūdžiai
- Marketingo biudžeto nustatymo ir valdymo patirtis
- Lyderystė ir inovatyvumas
- Viešųjų ryšių vystymo patirtis
- Puikios anglų bei rusų kalbos žinios
- Aukštos atsakomybės poziciją gerai žinomą prekinį ženklą vystančioje ir sėkmingą bei ilgą istoriją turinčioje bendrovėje
- Profesionalią vadovų komandą ir galimybę įgyvendinti inovatyvias idėjas
- Aukštą atlygį, metinius priedus, tarptautinius mokymus, tarptautinę patirtį ir t.t.
- Galimybę tiesiogiai prisidėti prie galutinių produktų kūrimo ir vystymo
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.