Techninės įrangos aptarnavimo proceso organizavimas: įrangos diegimas, keitimas, remonto ir planiniai aptarnavimo darbai, gedimų šalinimas nuotoliniu būdu.
Klientų konsultavimas ir mokymai techniniais klausimais telefonu.
Bendravimas ir bendradarbiavimas su klientais, partneriais bei kolegomis.
Reikalavimai
Techninis išsilavinimas ir patirtis eksploatuojant kompiuterinę įrangą, programas.
Sugebėjimas greitai identifikuoti ir operatyviai išspręsti technines problemas.
Geri darbų planavimo ir organizaciniai gebėjimai.
Darbas komandoje ir bendradarbiavimas su kolegomis.
Bendravimas anglų kalba žodžiu ir raštu.
Įmonė siūlo
Draugišką darbo aplinką ir kolektyvą.
Tobulėjimo galimybes.
Įmonės renginius.
Papildomą sveikatos draudimą.
Ketvirtines premijas.
Priedus asmeninių gyvenimo įvykių atvejais.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.