Atvykusių klientų į parduotuvę aptarnavimas, konsultavimas: nuo poreikių išsiaiškinimo iki užsakymo įvykdymo;
Prekių išdėstymas, papildymas; tvarkos parduotuvėje užtikrinimas / palaikymas;
Užsakymų vykdymo priežiūra;
Kasos operacijos ir atsiskaitymų administravimas;
Komercinių pasiūlymų teikimas esamiems ir potencialiems klientams.
Reikalavimai
Darbo patirtis mažmeninėje prekyboje ar klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
Puikūs bendravimo, klientų aptarnavimo įgūdžiai;
Produkto pardavimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą;
Komunikabilumas, paslaugumas, dėmesingumas ir draugiškumas klientui;
Patirtis dirbant kasos aparatu (privalumas);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Nuolaidos įmonės produkcijai / paslaugoms.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.