Atvykusių klientų į parduotuvę aptarnavimas, konsultavimas: nuo poreikių išsiaiškinimo iki užsakymo įvykdymo;
Prekių išdėstymas, papildymas; tvarkos parduotuvėje užtikrinimas / palaikymas;
Užsakymų vykdymo priežiūra;
Kasos operacijos ir atsiskaitymų administravimas;
Komercinių pasiūlymų teikimas esamiems ir potencialiems klientams.
Reikalavimai
Darbo patirtis mažmeninėje prekyboje ar klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
Puikūs bendravimo, klientų aptarnavimo įgūdžiai;
Produkto pardavimo įgūdžiai, orientacija į rezultatą;
Komunikabilumas, paslaugumas, dėmesingumas ir draugiškumas klientui;
Patirtis dirbant kasos aparatu (privalumas);
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Nuolaidos įmonės produkcijai / paslaugoms.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!