• Santykių su VIP Telecentro verslo klientais palaikymas, jų profesionalus aptarnavimas bei naujų paslaugų pardavimas;
• Aktyvi naujų verslo klientų paieška;
• Pasiūlymų ir prezentacijų ruošimas, komercinių pasiūlymų rengimas ir sutarčių sudarymas;
• Derybų su klientais vedimas;
• Problemų, susijusių su vykdomu projektu, sprendimas.
Reikalavimai
• Aukštasis/aukštesnysis vadybos, telekomunikacijų, IT, inžinerijos ar panašus išsilavinimas;
• Iniciatyvumas, atsakingumas, organizuotumas, savarankiškumas, puikūs bendravimo įgūdžiai;
• Gebėjimas pozityviai įtakoti kitus žmones bei dirbti kolektyve;
• Sėkminga pardavimų patirtis IT sektoriuje bei IT produktų, paslaugų išmanymas (privalumas);
• Bendradarbiavimo su verslo klientais patirtis;
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai,
• Gebėjimas įsisavinti klientų valdymo, apskaitos sistemas;
• Anglų ir rusų kalbų žinios;
• Galiojantis vairuotojo pažymėjimas;
• Galimybė vykti į komandiruotes (Lietuvoje).
Įmonė siūlo
- Įdomų ir dinamišką darbą draugiškame ir ambicingame kolektyve;
- Nuo darbo rezultatų priklausantį, laiku mokamą atlyginimą;
- Profesinio tobulėjimo galimybes;
- Visas socialines garantijas;
- Galimybę pietauti 165 m. aukštyje!
Papildoma informacija
Gyvenimo aprašymą siųsti el.paštu – la.karuza@lrtc.lt
Geros IT žinios – privalumas
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.