Darbo aprašymas
- Aktyvi naujų klientų paieška ir darbas su esamais klientais;
- Nuolatinė klientų poreikio analizė ir aktyvūs veiksmai juos įgyvendinant;
- Detalaus pardavimo proceso planavimas bei įgyvendinimas;
- Efektyvių santykių su klientais tęstinumo užtikrinimas;
- Veiksmų, palaikančių pardavimus planavimas ir įgyvendinimas;
- Organizaciniai darbai, reikalingi sklandžiai mokymų eigai užtikrinti: salės nuoma, mokymų dalyvių maitinimo organizavimas, kita;
- Pasiūlymų ir paslaugų teikimo sutarčių ruošimas;
- Socialinių tinklų administravimas.
Reikalavimai
- Mokate planuoti savo darbą ir jaučiatės atsakingas už darbo rezultatus;
- Turite aktyvių pardavimų patirties (mokymų bei konsultacinių paslaugų srityje būtų privalumas);
- Esate pozityvus, gebate suvaldyti atmetimo reakciją, pasižymite puikiais bendravimo įgūdžiais;
- Darbus/užduotis atliekate nuo pradžios iki jų užbaigimo, sugebate atlikti pastovų darbų monitoringą;
- Geros anglų kalbos (tiek šnekamosios, tiek ir rašytinės) žinios (papildomai rusų kalbos žinojimas būtų privalumas);
- Gebėjimas dirbti komandoje;
- Pasirengimas padėti kitiems komandos nariams.
Įmonė siūlo
- Įdomią aplinką, kurioje pastoviai galima augti ir tobulėti savo veiklos srityje;
- Vadybinių kompetencijų ugdymą, dalyvaujant seminaruose ir konsultacinėje veikloje;
- Draugišką komandą.
Mūsų Facebook profilis: https://www.facebook.com/adizeslietuva/