Jis bus atsakingas už pirminį kontaktą tarp kliento ir kompanijos, produktų pardavimus užsienio rinkose, santykių su klientais vystymą, grįžtamojo ryšio palaikymą, pardavimo planų įvykdymą, užsakymų koordinavimą, naujų klientų paiešką, už esamų užsakymų analizę, problemų identifikavimą bei jų sprendimą, nuolatinį bendravimą su klientais Skandinavijos šalyse, Lenkijoje ir veiksmų koordinavimą su padaliniu Didžiojoje Britanijoje.
Reikalavimai
-Universitetinis išsilavinimas;
-Geras vienos iš skandinaviškų kalbų mokėjimas: švedų, norvegų, danų ar suomių;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Word);
-Gebėjimas analizuoti ir interpretuoti verslo informaciją, spręsti problemas ir rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
-Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo sugebėjimai, atsakingumas;
-Mokėjimas užmegzti naujus ryšius bei palaikyti senus;
-Organizaciniai bei laiko planavimo įgūdžiai, orientacija į tikslą.
PRIVALUMAI:
-Anglų kalbos žinios ir bendravimo įgūdžiai (žodžiu, raštu);
-Panašaus darbo patirtis pardavimuose B2B sektoriuje, taip pat darbo patirtis su užsienio rinkomis.
Įmonė siūlo
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus ir konkurencingą darbo atlygį.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumas garantuojamas.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!