
Pardavimų projektų vadovo (Skandinavijos šalims)
Darbo aprašymas
Jis bus atsakingas už pirminį kontaktą tarp kliento ir kompanijos, produktų pardavimus užsienio rinkose, santykių su klientais vystymą, grįžtamojo ryšio palaikymą, pardavimo planų įvykdymą, užsakymų koordinavimą, naujų klientų paiešką, už esamų užsakymų analizę, problemų identifikavimą bei jų sprendimą, nuolatinį bendravimą su klientais Skandinavijos šalyse, Lenkijoje ir veiksmų koordinavimą su padaliniu Didžiojoje Britanijoje.
Reikalavimai
-Universitetinis išsilavinimas;
-Geras vienos iš skandinaviškų kalbų mokėjimas: švedų, norvegų, danų ar suomių;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Excel, Word);
-Gebėjimas analizuoti ir interpretuoti verslo informaciją, spręsti problemas ir rasti kompleksinį jų sprendimo būdą;
-Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo sugebėjimai, atsakingumas;
-Mokėjimas užmegzti naujus ryšius bei palaikyti senus;
-Organizaciniai bei laiko planavimo įgūdžiai, orientacija į tikslą.
PRIVALUMAI:
-Anglų kalbos žinios ir bendravimo įgūdžiai (žodžiu, raštu);
-Panašaus darbo patirtis pardavimuose B2B sektoriuje, taip pat darbo patirtis su užsienio rinkomis.
Įmonė siūlo
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes tarptautinėje aplinkoje, mokymus ir konkurencingą darbo atlygį.
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.