Užsakymų priėmimas, suvedimas į įmonės apskaitos sistemą ir tvirtinimas;
užsakymų vykdymo eigos stebėjimas ir koordinavimas su kitais įmonės padaliniais;
klientų poreikių analizavimas ir tinkamų sprendimų siūlymas;
klientų užklausų administravimas;
pardavimų rezultatų analizė ir ataskaitų rengimas;
transporto užsakymas;
dokumentų ruošimas ir pateikimas muitinės tarpininkui.
Reikalavimai
Aukštesnysis vadybinės ar techninės srities išsilavinimas;
darbo patirtis su verslo klientais;
anglų kalbos žinios;
gebėjimas taikyti klientų aptarnavimo kokybės principus;
duomenų analizės įgūdžiai;
puikūs darbo programa MS Excel įgūdžiai.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!