Darbo aprašymas
• Naujų klientų paieška (bendravimas su įmonėmis) ir ilgalaikių ryšių su esamais klientais palaikymas;
• Kliento poreikių analizė, projektų įgyvendinimo, eigos kontrolė;
• Sklandaus bendravimo tarp įmonės ir klientų užtikrinimas;
• Tinkamas įmonės reprezentavimas ir aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
• Kliento poreikių analizė, projektų įgyvendinimo, eigos kontrolė;
• Sklandaus bendravimo tarp įmonės ir klientų užtikrinimas;
• Tinkamas įmonės reprezentavimas ir aukštos klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas;
• Būtina paslaugų pardavimo patirtis (3 metai);
• Patirtis B2B ir B2C;
• Nepriekaištingos anglų kalbos žinios;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Geri derybiniai, planavimo įgūdžiai, rezultato siekimas.
• Būtina paslaugų pardavimo patirtis (3 metai);
• Patirtis B2B ir B2C;
• Nepriekaištingos anglų kalbos žinios;
• Kompiuterinis raštingumas;
• Geri derybiniai, planavimo įgūdžiai, rezultato siekimas.
Įmonė siūlo
• Atsakingą darbą šiuolaikiškoje, sėkmingai veikiančioje kompanijoje;
• Jūsų kompetenciją atitinkantį atlyginimą.
• Jūsų kompetenciją atitinkantį atlyginimą.