Darbo aprašymas
- Pardavimo planų vykdymas, klientų aptarnavimo kokybės ir kitų iškeltų tikslų pasiekimo užtikrinimas;
- Prekių likučių, produktų kokybės, tinkamo prekių pateikimo, patrauklaus parduotuvės vaizdo užtikrinimas;
- Komandos formavimas ir valdymas: darbuotojų atranka ir ugdymas, geros atmosferos kolektyve sukūrimas;
- Tikslų darbuotojams nustatymas, jų darbo planavimas ir įvykdymo kontrolė.
Reikalavimai
- Aukštesnysis išsilavinimas;
- Panašaus pobūdžio patirtis mažmeninėje prekyboje;
- Orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
- Konfliktų valdymo, planavimo įgūdžiai bei orientacija į rezultatą;
- Vadovavimo patirtis bei karjeros siekis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Suprasdami, kad nuo to, kokie darbuotojai dirba mūsų parduotuvėse, didžiąja dalimi priklauso mūsų įmonės sėkmė, ugdome savo darbuotojus, investuojame į jų mokymus, suteikiame karjeros galimybes bei stengiamės, kad kiekvienas gerai dirbantis darbuotojas būtų tinkamai įvertintas. Taip pat, būdami socialiai atsakingi, visiems darbuotojams mokame skaidrius atlyginimus, nurodytus jų darbo sutartyse, o pasiekusius gerų darbo rezultatų, papildomai skatiname premijomis.