
Personalo ir administravimo departamento asistentė (-as)
Darbo aprašymas
Tavo pagrindinės užduotys:
- Pagalba personalo dokumentų (įdarbinimo, darbo sutarčių keitimo, nutraukimo) administravimo srityje;
- Ataskaitų rengimas, dokumentų archyvavimas;
- Pagalba departamento kolegoms, atsakingiems už mokymų organizavimą bei darbuotojų atrankas.
Reikalavimai
Tikimės, jog esi ne žemesnio nei IV kurso verslo vadybos, administravimo ar teisės specialybės studentė (-as), turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius, esi kruopšti (-us), sąžininga (-as), atsakinga (-as) ir ieškai galimybės įgyti praktinių įgūdžių personalo dokumentų administravimo srityje.
Įmonė siūlo
- terminuotą darbo sutartį 3 mėn. laikotarpiui su galimybe likti dirbti įmonėje (priklausomai nuo karjeros lūkesčių)
- įgytas teorines žinias (dokumentų administravimo, konsultavimo, žmogiškųjų išteklių valdymo) pritaikyti praktikoje