Tarptautinė įmonė MB „Promida“, savo veiklą vykdanti įvairiose Europos šalyse, sėkmingai įgyvendinanti projektus Austrijoje, Vokietijoje, Suomijoje, Airijoje, Vengrijoje, Šveicarijoje, Prancūzijoje bei Švedijoje, sparčiai plečiasi ir į savo komandą ieško motyvuotos (-o) personalo specialistės (-o) – koordinatorės (-iaus)!
Darbo aprašymas
- Darbo skelbimų ruošimas, jų talpinimas įmonės naudojamuose sklaidos kanaluose;
- Kandidatų atranka: pokalbių vykdymas, duombazių sisteminimas / atnaujinimas;
- Personalo dokumentų rengimas, jų priežiūra, archyvavimas;
- Pagalba koordinuojant projektą: darbuotojų išvykimo į/gįžimo iš projekto koordinavimas ir susijusios informacijos sisteminimas, taip pat pagalba vadybininkui ir kitiems komandos nariams sekant projekto terminus, darbuotojų atostogas ir kitą susijusią informaciją;
- Nuolatinis bendravimas su darbuotojais, iškilusių problemų sprendimas.
Reikalavimai
- Sklandi lietuvių k. (raštu / žodžiu), raštvedybos taisyklių išmanymas;
- Užsienio kalbų mokėjimas: anglų k. (raštu / žodžiu); būtina rusų k. (gebėjimas susikalbėti);
- Kompiuterinis raštingumas (MS Excel);
- Gebėjimas numatyti galimas problemas ir greitai reaguoti bei rasti sprendimus sudėtingose situacijose;
- Laiko ir užduočių planavimo įgūdžiai, lankstumas, gebėjimas koordinuoti kelis darbus vienu metu, sklandus minčių dėstymas;
- Noras mokytis ir tobulėti, pozityvumas;
- Panašaus darbo patirtis – privalumas.
Įmonė siūlo
- Atlyginimą 1000-1200 EUR į rankas + papildomi priedai, priklausantys nuo darbo rezultatų;
- Galimybę augti ir tobulėti tarptautinėje įmonėje;
- Motyvuojančią darbo atmosferą, jaukias biuro patalpas, lankstumą darbo laiko atžvilgiu;
- Visas reikalingas darbo priemones.
Konfidencialumą garantuojame, susisieksime tik su atrinktais kandidatais.