- Personalo paieška ir atranka (darbo skelbimų platinimas, atnaujinimas, potencialių darbuotojų pritraukimas, darbdavio įvaizdžio formavimas, interviu su kandidatais telefonu ir susitikimo metu, testavimas);
- Darbo procesų priežiūra ir dokumentacijos rengimas pagal LR įstatymus;
- Darbuotojų priėmimo į darbą, atleidimo iš darbo, atostogų, darbų saugos ir kitų dokumentų rengimas;
- Darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas ir tikrinimas;
- Personalo ataskaitų rengimas;
- Dalyvavimas kitose su įmonės veikla susijusiuose projektuose.
- Panaši darbo patirtis paieškoje ir atrankoje ne mažiau 2 metų;
- Komunikabilumas, savarankiškumas, atsakingumas, kruopštumas;
- Greita orientacija, laiko planavimo įgūdžiai, rezultato siekimas;
- Gebėjimas priimti teisingus sprendimus profesinėje srityje, stresinių situacijų valdymas;
- Rusų kalba (žodžiu) būtų privalumas.
- Darbą sėkmingai veikiančioje įmonėje;
- Geras darbo sąlygas;
- Galimybę tobulėti ir realizuoti savo idėjas;
- Karjeros galimybes;
- Laikų išmokamą atlyginimą: fiksuotą dalį + priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų pasiekimo. Startas nuo 1500€ per mėnesį neatskaičius mokesčių.
Dėkojame už atsiųstus CV, susisieksime su atrinktais kandidatais.
Užtikriname gautos informacijos konfidencialumą.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.