2022-07-29 11:26:48

Personalo vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas
1250 - 1500 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Pagrindinės funkcijos: Administracinė personalo vadyba: • Darbuotojų atostogų, nedarbingumo, nebuvimo darbe priežiūra, darbo laiko apskaitos žiniaraščių pildymas; • Sutarčių kontrolės įvedimas ir užtikrinimas; • Įvairių pažymų išdavimas darbuotojams; • Pakitusių elementų, susijusių su darbuotojų darbo užmokesčiu (viršvalandžiai ir t.t.), perdavimas buhalterijai; • Administracinių darbuotojų reikalų tvarkymas, informacijos pateikimas naujai priimamiems darbuotojams; darbuotojų supažindinimas su reikalingomis procedūromis, vidaus dokumentais; • Personalo atrankų vykdymas. Įstaigos direkcijos sekretoriatas: • Kasdienių administracinių užduočių atlikimas (įvairaus pobūdžio korespondencija, kopijavimas, archyvavimas, korespondencijos peržiūra ir pasiskirstymas, Licėjaus oficialios elektroninio pašto dėžutės informacijos valdymas, įvairaus pobūdžio tekstų rinkimas kompiuteriu, formulavimas, vertimas (laiškų, ataskaitų ir t.t. iš prancūzų kalbos į lietuvių kalbą ir atvirkščiai), spausdinimas ir sklaida, • Susirinkimų rengimas, dokumentų paruošimas, statistikos vedimas, vertimas susirinkimų metu ir t.t. ; • Apklausų pildymas ir pranešimų teikimas ir vietinės valdžios (Seniūnija ir kt.) institucijoms. Mėnesinių ataskaitų, skirtų 100EUR, transporto kompensacijai gauti, pildymas. • Nuolatinis mokinių duomenų bazės mokinių registre atnaujinimas; • Statistinių duomenų vietinės valdžios institucijoms (ŠVIS) teikimas; • rengti raštus, lydraščius, atsakymus į užklausimus ir kitus dokumentus ar jų projektus savo kompetencijos ribose. Mokinių, jų tėvų priėmimas ir registracija: • Užtikrinti fizinį klientų (tėvų) priėmimą; • Koordinuoti mokinių registraciją (registracijos dokumentai, sutartys, moksleivio pažymėjimas ir t.t.); • Nuolatos atnaujinti mokinių duomenis: pasikeitusius mokinių duomenis, naujas registracijas ar įstaigos pakitimus); • Informuoti mokinių šeimas apie įvairias administracines procedūras.

Reikalavimai

  • Turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą;
  • Mokėti lietuvių kalbą ne žemesniu kaip įgudusio vartotojo C1 lygmeniu, anglų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo B1 lygmeniu, prancūzų kalbą – ne žemesniu kaip pažengusio vartotojo B1 lygmeniu lygmeniu;
  • Turėti administracinio darbo patirties, personalo valdymo funkcijų atlikimo patirties, ne mažiau 1 metai darbo stažo personalo skyriuje;
  • teisės aktų ir LR Darbo kodekso ir personalo valdymo procesų išmanymas
  • didelis organizuotumas, geri laiko planavimo įgūdžiai, aukšta asmeninė atsakomybė, labai geri bendravimo įgūdžiai, gebėjimas savarankiškai dirbti. Privalumai:
  • Personalo valdymo funkcijų atlikimo patirtis ne mažiau 3 metai personalo skyriuje;
  • Finansinio ar teisinio darbo patirtis;
  • Tiksliųjų mokslų krypties išsilavinimas;
  • Prancūzų kalbos įvaldymas įgudusio vartotojo C1 lygmeniu.
  • Įmonė siūlo

  • Darbą tarptautinėje aplinkoje;
  • Papildomas atostogas;
  • Atlyginimą pagal kvalifikaciją nuo 1250 iki 1500 EUR iki mokesčių. Jei manai, kad esi tinkamas kandidatas, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą, motyvacinį laišką ir informaciją, pagrindžiančią prancūzų ir anglų kalbos reikalaujamą lygį iki kovo 17 d. įskaitytinai.