2022-07-29 11:26:48

PERSONALO/ADMINISTRACIJOS SPECIALISTAS(-Ė)

CVMarket.lt klientas
900 - 1500 €/mėn. "į rankas"

Darbo aprašymas

  • Personalo procesų valdymas ir tobulinimas;
  • Įmonės personalo dokumentacijos administravimas;
  • Darbuotojų pritraukimo, paieškos ir atrankos procesų organizavimas;
  • Darbuotojų mokymų planavimas ir organizavimas;
  • Darbuotojų adaptacijos proceso koordinavimas ir tobulinimas;
  • Mikroklimato ir darbuotojų lojalumo projektų įgyvendinimas;
  • Įmonės organizacinės kultūros ir vertybių formavimas bei komunikacijos valdymas;
  • Vadovų ir darbuotojų konsultavimas personalo klausimais;
  • Nuolatinis  bendravimas su dirbančiu personalu ir iškylančių problemų sprendimas;
  • Įvairių personalo projektų koordinavimas.

Reikalavimai

  • Aukštasis/aukštesnysis išsilavinimas;
  • Bent 2 metų patirtis personalo valdymo srityje;
  • Dokumentų valdymo patirtis, geri MS Excel, Word įgūdžiai;
  • Geras lietuvių kalbos bei raštvedybos taisyklių išmanymas;
  • Labai geras LR darbo kodekso išmanymas ir praktinis taikymas;
  • Pozityvumas, komunikabilumas, aktyvumas, greita orientacija, atidumas detalėms, komandiškumas;
  • Strateginis mąstymas, savarankiškumas, iniciatyvumas, kūrybiškumas;
  • Lyderystės, organizaciniai, planavimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai;
  • Gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje ir motyvuoti komandą;
  • Geros anglų kalbos žinios. Rusų kalbos mokėjimas – privalumas.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, dinamišką, kupiną iššūkių darbą;
  • Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius ir augti tarptautinėje bendrovėje;
  • Karjeros galimybes;
  • Galimybę dalyvauti įmonės vadybos sistemos tobulinime;
  • Draugišką ir linksmą kolektyvą;
  • Privalumus perkant įmonės el.parduotuvėje.