Įmonės darbuotojų personalo dokumentų valdymas: įdarbinimas/išdarbinimas, darbų saugos proceso valdymas;
Darbuotojų paieška ir atranka pagal poreikį (LT/užsieniečių);
Prašymų bei įsakymų administravimas, sutarčių sudarymas, pakeitimai, kitų vidinių ir išorinių įmonės informacijos srautų administravimas;
Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos paskirstymas, kt. įvairūs dokumentai;
Vadovo pavestų užduočių vykdymas. Biuro priežiūra, kanceliarinių reikmenų ir kitų priemonių užsakymas.
Būtina sėkminga personalo vadybininkės (-o) - administratorės (-iaus), darbo patirtis (privalumas- užsieniečių įdarbinimo/išdarbinimo praktinė patirtis);
Personalo dokumentacijos administravimo patirtis;
Geros anglų, rusų kalbų praktinės žinios;
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Puiki orientacija kasdienėse situacijose, terminų laikymasis, sugebėjimas planuoti savo darbus, imlumas informacijai;
Noras ir gebėjimas bendrauti su įvairios kvalifikacijos darbuotojais.
Darbą stabilioje kompanijoje, geranorišką kolegų pagalbą kasdienėje veikloje.
Kuro kompensaciją.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.