Įvairių dokumentų, susijusių su pirkimais, rengimas;
Pirkimų poreikio ir specifikacijų / reikalavimų tikslinimas / derinimas su atsakingais padaliniais;
Pirkimo proceso tobulinimas;
Logistikos užsakymų koordinaimas;
Galimų problemų identifikavimas ir operatyvus jų sprendimas;
Kitų užduočių vykdymas.
Reikalavimai
Puikūs raštvedybos ir darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programomis);
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
Puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
Analogiško darbo patirtis bent 5 metai (privalumas);
Gebėjimas organizuoti, planuoti savo užduotis;
Iniciatyvumas, atsakingumas, geri bendravimo, derybiniai, laiko valdymo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Atsakingą ir įdomų darbą draugiškame kolektyve;
Ilgalaikę darbo perspektyvą;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybę;
Darbo patirtį ir kvalifikaciją atitinkantį atlyginimą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!