
Pirkimų vadovo
Darbo aprašymas
-Pavaldžių darbuotojų darbo organizavimas, įmonės strategijos ir tikslų įgyvendinimas;
-Žaliavų poreikio prognozių sudarymas bei valdymas;
-Perkamų žaliavų kainų kitimo tendencijų įvertinimas ir prognozė, geriausio kainos ir kokybės santykio parinkimas;
-Žaliavų pristatymo terminų kontrolė;
-Tiekėjų auditavimas bei jų pastovus veiklos vertinimas;
-Sutarčių su tiekėjais sudarymas, mokėjimų priežiūra, prekių pristatymo kontrolė;
-Naujų tiekėjų paieška.
Reikalavimai
-aukštasis išsilavinimas;
-panašaus darbo patirtis (privalumas elektronikos srityje);
-puikios anglų kalbos žinios;
-geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-greita orientacija, atsakingumas, komunikabilumas, derybiniai įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Dinamišką darbą tarptautinėje aplinkoje, draugišką kolektyvą, geras darbo ir konkurencingas atlygio sąlygas.
Papildoma informacija
Informuosime tik atrinktus kandidatus.
Konfidencialumas garantuojamas.