Darbo aprašymas
Ambicingi ir veržlūs prekės ženklai - tarp jų „Žalia Giria“, „RC Cola“, ieško patyrusio FMCG prekės ženklų vadybininko „brand manager“, kuris užtikrins tolimesnį jų augimą ir plėtojimą.
Darbo aprašymas:
• FMCG produktų pardavimų vystymo per vertės kūrimą projektai;
• Biudžetų planavimas, valdymas;
• Įvaizdžio bei pardavimo kampanijų planavimas, įgyvendinimas;
• Naujų produktų (NPD) vystymas;
• Konkurentų veiksmų stebėjimas, analizė.
Darbo aprašymas:
• FMCG produktų pardavimų vystymo per vertės kūrimą projektai;
• Biudžetų planavimas, valdymas;
• Įvaizdžio bei pardavimo kampanijų planavimas, įgyvendinimas;
• Naujų produktų (NPD) vystymas;
• Konkurentų veiksmų stebėjimas, analizė.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas (vadybos, ekonomikos, rinkodaros ar pan. srityje);
• Privaloma ne mažesnė nei 2 metų rinkodaros projektų valdymo patirtis su FMCG produktais;
• Puikūs analitinio mąstymo įgūdžiai;
• Geros anglų kalbos žinios; rusų kalba - privalumas;
• Kūrybiškumas, iniciatyvumas, atvirumas naujovėms.
• Privaloma ne mažesnė nei 2 metų rinkodaros projektų valdymo patirtis su FMCG produktais;
• Puikūs analitinio mąstymo įgūdžiai;
• Geros anglų kalbos žinios; rusų kalba - privalumas;
• Kūrybiškumas, iniciatyvumas, atvirumas naujovėms.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą atlyginimą, sveiką atmosferą augančioje organizacijoje;
• Profesinio tobulėjimo galimybes (komandiruotės, mokymai);
• Draugišką profesionalų komandą, su kuria galima tobulėti drauge;
• Dinamišką darbą su svarbiais ir dideliais prekės ženklais.
• Profesinio tobulėjimo galimybes (komandiruotės, mokymai);
• Draugišką profesionalų komandą, su kuria galima tobulėti drauge;
• Dinamišką darbą su svarbiais ir dideliais prekės ženklais.