Darbo aprašymas
-Prekinių ženklų marketingo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas Lietuvos bei užsienio rinkose;
- Dalyvavimas naujų produktų kūrimo ir esamų produktų tobulinimo procese, siūlymų teikimas ir įgyvendinimas;
- Prekinių ženklų produktų pakuočių ir kitų dizaino darbų koordinavimas, aprašų kūrimas;
- Produktų prezentacijų ruošimas;
- Prekinių ženklų biudžeto ir komunikacijos veiksmų planavimas bei vykdymas;
- Produktų įvedimas į rinką bei jų žinomumo stiprinimas, produktų reklama bei pardavimų skatinimo veiksmai;
- Prekinių ženklų atstovavimas Lietuvos bei užsienio rinkose;
- Socialinės medijos komunikacijos planų sudarymas ir kontrolė;
- Reklamos priemonių parinkimas ir jų efektyvumo analizė;
- Produktų rinkos monitoringas, pardavimų analizė, glaudus bendravimas su pardavimų ir eksporto skyriais.
Reikalavimai
- Aukštasis išsilavinimas marketingo srityje;
- Produkto ar prekinio ženklo vadybininko darbo patirtis ne mažiau kaip 2 metai
- Puikios anglų k. žinios žodžiu ir raštu (rusų k. – privalumas);
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Word, Excel, PowerPoint);
- Planavimo, organizaciniai, komunikaciniai ir derybų vedimo įgūdžiai;
- Strateginis mąstymas, kūrybingumas, iniciatyvumas, gebėjimas planuoti savo laiką ir laikytis numatytos strategijos;
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
- Atsakingą ir įdomų darbą šiuolaikinėje, nuolat augančioje kompanijoje;
- Galimybes tobulėti ir realizuoti savo sugebėjimus;
- Darbą profesionalų komandoje.