dirbti ir plėtoti Semper, Kiwi, Kotanyi, Sanex ir kitus prekių ženklus, formuoti jų strategiją;
analizuoti rinką, formuoti asortimentą ir kainodarą;
adaptuoti atskirų prekių ženklų rinkodaros strategiją ir įgyvendinti rinkodaros planus;
siekti kategorijos tikslų glaudžiai bendradarbiaujant su prekių ženklų gamintojais ir pardavimų komanda;
Reikalavimai
aukštasis išsilavinimas rikodaros ar vadybos srityse;
ne mažiau nei 2 m. darbo patirtis rinkodaros ir/ar produktų valdymo srityje;
organizaciniai gebėjimai;
strateginis ir analitinis mąstymas;
patirtis dirbant su reklamos, žiniasklaidos planavimo agentūromis;
geros anglų kalbos žinios (raštu, žodžiu);
darbo kompiuteriu (ypatingai Excel, PowerPoint) įgūdžiai;
vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
dirbti su garsiais FMCG prekių ženklais;
įgyti tarptautinės patirties ir mokytis iš garsiausių FMCG sektoriaus gamintojų;
tobulėjimo galimybes;
profesionalią komandą ir draugišką kolektyvą;
automobilį.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.