
Priimamojo administratorė (-ius)
Darbo aprašymas
Klientų konsultavimas apie klausos aparatus ir teikiamas paslaugas priimamajame ir telefonu;
Klientų registravimas;
Dokumentacijos pildymas, pirminių įmonės apskaitos dokumentų vedimas;
Darbas kasos aparatu, sąskaitų išrašymas;
Sklandaus klausos centro darbo užtikrinimas;
Teigiamos klientų aptarnavimo patirties užtikrinimas;
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas;
Kompiuterinis raštingumas;
Taisyklinga lietuvių kalba, geros anglų žinios. Rusų kalbos žinios privalumas;
Bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, organizuotumas, kruopštumas, paslaugumas;
Klientų aptarnavimo darbo patirtis būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Socialines garantijas;
Atlyginimą, priklausantį nuo rezultatų;
Galimybę tobulėti;
Draugišką kolektyvą.