970 €/mėn.
Prieš mokesčius
-Klientų konsultavimas bei problemų sprendimas telefonu, el. paštu;
-Informacijos srauto skirstymas atitinkamiems skyriams pagal klientų užklausas;
-Paštomatų tinklo techninės būklės sekimas bei sklandaus darbo užtikrinimas;
-Bent pusė metų klientų aptarnavimo telefonu patirties;
-Geri bendravimo, problemų sprendimo įgūdžiai;
-Puikūs kompiuteriniai įgūdžiai;
-Gebėjimas dirbti komandoje greitai besikeičiančiomis sąlygomis;
-Geras rusų arba anglų kalbos mokėjimas būtų privalumas;
-Darbą bei patirtį augančioje besiplečiančioje įmonėje;
-Jaunatvišką kolektyvą;
-Galimybę tobulinti savo kompetencijas klientų aptarnavimo srityje;
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.