• naujų darbuotojų įdarbinimas ir sutikimas būstuose;
• darbuotojų instruktažas ir supažindinimas;
• medicininės pagalbos koordinavimas;
• darbo kortelių užsakymo ir paskirstymo koordinavimas;
• transporto sprendimų organizavimas ir derinimas;
• kylančių problemų identifikavimas ir sprendimas;
• apgyvendinimo administravimas ir valdymas;
• bendravimas su būstų nuomotojais;
• paslaugų koordinavimas, sutarčių parengimas;
• papildomų paslaugų apskaičiavimas, Paysera operacijų tikrinimas;
• skolų valdymo proceso koordinavimas ir grąžinimų stebėjimas;
• BSN registracijos proceso koordinavimas;
• nuolatinis bendravimas su projektu dėl dokumentacijos;
• mokymų programų atnaujinimų koordinavimas.
• Darbo grafikas: lankstus.
• Darbo vieta: Arnhem, Olandija.
Reikalavimai
• turi geras anglų arba vokiečių kalbos žinias;
• turi nuosavą automobilį ir galimybę juo vykti į Nyderlandus.
Tavęs laukia
• darbo užmokestis nuo 3719 iki 3719 Eur neatskaičius mokesčių;
• kuro kortelė, kompiuteris bei telefonas darbo reikmėms naudoti.
Dažnai sulaukiame klausimo - ar įdarbinimas kainuoja?
Mūsų paslaugos darbuotojams (-oms) yra nemokamos!
Susidomėjai? Susisiek: +370 5 206 0116.
Paspausdami „Kandidatuoti“ sutinkate, kad „Headex Group“ ir potencialūs darbdaviai tvarkytų Jūsų pateiktus asmens duomenis atrankų į darbo vietas tikslais „Headex Group“ privatumo politikoje nurodyta tvarka, bei Jūsų duomenys būtų saugomi „Headex Group“ duomenų bazėje trejus metus. Daugiau informacijos: www.headex.eu/lt/privatumo-politika/
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!