• Objekto dokumentacijos tvarkymas pagal įmonės ir reglamentų nuostatas;
• Subrangovų pateikiamos dokumentacijos kontrolė (atestatai, įsakymai, garantijos, kit.);
• Raštų rengimas, sklandžios komunikacijos užtikrinimas tarp Subrangovų, Valstybinių institucijų, Užsakovo ir kitų susijusių šalių;
• Techninės dokumentacijos/brėžinių tvarkymas, registravimas.
Reikalavimai
• Aukštasis / aukštesnysis inžinerinis išsilavinimas;
• Gebėjimas dirbti Microsoft Office programų paketu;
• Gebėjimas dirbti AutoCAD’a programa;
• Patirtis – privalumas;
• Rusų, anglų kalbų žinojimas - privalumas.
Įmonė siūlo
• Karjeros ir savirealizacijos galimybes;
• Pozityvią ir saugią darbo aplinką;
• Stabilų, motyvuojantį bei darbo rezultatus atitinkantį atlyginimą;
• Galimybę augti kartu su kompanija ir tapti savo srities profesionalu.
Turint klausimų prašome kreiptis tiesiogiai:
Projektų vadovas Vladimir Tretjak
Mob. +370 620 15993
vladimir.tretjak(eta)alvora.lt
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.