2022-07-29 11:26:48

Projektų vadovas (-ė) (veiklos nuolatinio tobulinimo projektai)

CVMarket.lt klientas
Nuo 1900 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

Projektų vadovas (-ė) atsakingas (-a) už Įmonėje vykdomų veiklos tobulinimo projektų portfelio ir jų rizikų valdymą, kontrolę bei priežiūrą. Taip pat už naujų projektų poreikio identifikavimą ir inicijavimą.

Pagrindinės funkcijos:

  • Užtikrinti įmonėje iškeltų tikslų priežiūrą bei užduočių ir rodiklių kaskadavimą iki žemiausio lygio
  • Prižiūrėti esamus veiklos procesus, jų efektyvumo ir kokybės rodiklius
  • Analizuojant procesus ir rodiklius, teikti siūlymus procesų šeimininkams optimizuoti bei tobulinti veiklas
  • Siekiant užtikrinti efektyvią įmonės veiklą, inicijuoti naujų procesų kūrimą ir rodiklių nustatymą
  • Glaudžiai bendradarbiaujant su funkcinių vadovų komanda, vykdyti projektų įgyvendinimo koordinavimą ir stebėseną, rezultatų kontrolę bei atlikti rodiklių pasiekimo analizę, identifikuoti rizikas bei jas valdyti
  • Dalyvauti vykdomų projektų darbo grupėse, teikti pastabas ir pasiūlymus dėl projektų įgyvendinimo
  • Užtikrinti diegiamų procesų sprendinių sklandų sąryšį su esamomis sistemomis ir kitais įmonėje vykdomais projektais
  • Savarankiškai vykdyti projektų užduotis ir rengti projektų dokumentaciją pagal įmonės dokumentų valdymo reikalavimus
  • Vesti veiklos procesų ir LEAN mokymus įmonės darbuotojams
  • Įtraukti įmonės darbuotojus į nuolatinį tobulinimo procesą
  • Konsultuoti darbuotojus veiklos tobulinimo klausimais

Reikalavimai

  • Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis gamybinėje įmonėje
  • Aukštasis išsilavinimas
  • Projektų valdymo metodų bei įrankių taikymo žinios
  • Procesų nuolatinio tobulinimo bei pokyčių valdymo principų išmanymas
  • Sėkminga LEAN projektų planavimo, organizavimo ir valdymo patirtis – privalumas
  • Analitinis mąstymas, veiklos planavimo ir valdymo įgūdžiai, gebėjimas dirbti nuolat besikečiančioje aplinkoje
  • Dirbti kompiuterinėmis bendrosios paskirties programomis (MS Office pažengusio vartotojo lygiu). Gebėjimas dirbti projektų valdymo programomis - privalumas
  • Dokumentų rengimo taisyklių išmanymas ir gebėjimas jas taikyti
  • Sklandi lietuvių kalba, geras anglų bei rusų kalbos mokėjimas
  • Stiprūs bendravimo įgūdžiai, lankstumas ir gebėjimas nustatyti prioritetus
  • Nepriekaištinga dalykinė ir asmeninė reputacija

Įmonė siūlo

  • Prisijungti prie vienos iš didžiausios šalyje strateginės reikšmės bendrovės komandos
  • Dinamišką darbą pokyčių aplinkoje ir galimybę prisidėti prie įmonės veiklos gerinimo
  • Profesionalių iššūkių kupiną kasdienybę bei galimybę ugdyti savo kompetencijas praktikoje taikant įgytas žinias
  • Karjerą ambicingiems ir motyvuotiems
  • Galimybę nemokamai keliauti bendrovės traukiniais visoje Lietuvoje
  • Papildomą savanoriškąjį sveikatos draudimą