• Įmonės rizikų identifikavimas, vertinimas ir jų valdymas;
• Rizikų valdymo sistemos sukūrimas ir koordinavimas;
• Siūlymų dėl rizikų valdymo proceso tobulinimo ir rizikų valdymo efektyvinimo teikimas;
• Įmonės kovos su korupcija, sukčiavimo prevencijos ir skaidrumo priemonių diegimas, koordinavimas, plėtojimas;
• Konsultacijų įmonės darbuotojams rizikų identifikavimo, prioretizavimo, vertinimo klausimais teikimas;
• Ataskaitų rizikų valdymo būklės klausimais rengimas ir pristatymas.
• Aukštasis universitetinis ekonomikos, finansų, vadybos srities išsilavinimas;
• Ne mažesnė kaip 1 metų darbo patirtis rizikų valdymo, veiklos vertinimo, analizės srityje;
• Rizikų valdymo, projektų, veiklos valdymo ir organizavimo principų žinojimas ir jų taikymo patirtis;
• Strateginis, analitinis, proaktyvus mąstymas, verslo supratimas;
• Orientacija į tikslą, rezultatą ir efektyvumą;
• Gebėjimas valdyti permainas, sudėtingas situacijas, pasiūlyti efektyvius sprendimų variantus;
• Iniciatyvumas, atsakingumas, komandinio darbo įgūdžiai;
• Geri anglų kalbos gebėjimai (raštu ir žodžiu).
Apie tai, kaip mes renkame, naudojame ir saugome informaciją apie savo kandidatus į darbuotojus galite rasti informaciniame pranešime kandidatams į VASA darbuotojus: https://sivasa.lt/image/pages/Privatumo%20politika/2021/08/02/Informacinis%20prane%C5%A1imas%20kandidatams%20%C4%AF%20VASA%20darbuotojus.pdf
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.