Produkcijos pristatymas ir pardavimas salone, klientų konsultavimas telefonu;
Salono, ekspozicijos priežiūra;
Logistikos koordinavimas: prekių priėmimas ir išvežimas;
Sąskaitų faktūrų rašymas, ataskaitų rengimas;
E-parduotuvės administravimas (užsakymų administravimas, prekių įkėlimas, asortimento naujinimas, įvairios informacijos talpinimas, klientų konsultavimas);
Asistavimas vadybininkams, kitų užduočių vykdymas.
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas;
Geri bendravimo įgūdžiai, pozityvumas, gebėjimas suprasti kliento poreikius;
Polinkis planuoti, metodiškumas, atsakingumas už savo darbo rezultatus;
Noras ir sugebėjimas dirbti komandoje;
Sugebėjimas valdyti stresines situacijas;
Geri praktiniai kompiuteriniai įgūdžiai- MS Office paketas (darbas su kt. programomis- privalumas);
Geros anglų k. žinios žodžiu ir raštu (teks bendrauti su tiekėjais, susipažinti su technine informacija apie produktus, dalyvauti tiekėjų organizuojamuose seminaruose/mokymuose).
Visapusiška kolegų pagalba, dalijimasis žiniomis ir patirtimi, įvadiniai mokymai, mokymai apie produktus;
Iniciatyvų palaikymas, pagarba kitų darbui ir laikui;
Priedai nuo pasiektų gerų darbo rezultatų;
Karjeros galimybės.
Dėkojame visiems susidomėjusiems. Informuosime tik atrinktus kandidatus. Užtikriname Jūsų duomenų konfidencialumą.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.