Administratoriaus darbas įmonės sandėlyje
- Krovinių dokumentų priėmimas;
- Dokumentų registravimas duomenų bazėje;
- Informacijos teikimas įmonės darbuotojams apie krovinius raštu ir žodžiu.
- Siuntų paruošimas
- Sandėlio darbo funkcionalumo užtikrinimas
Reikalavimai
- Sandėlio-administratoriaus (-ės) ar pan. darbo patirtis;
- Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai MS Word, Excel programomis;
- Mokėjimas atskirti lydinčius krovinių dokumentus (EX, T1, INVOICE ir t.t.)
- Puikios lietuvių, anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu);
- Puikūs bendravimo įgūdžiai;
- Savarankiškumas, atsakingumas, organizuotumas, kruopštumas, atidumas;
- Darbo patirtis šioje srityje būtų privalumas;
Įmonė siūlo
- Draugiškas kolektyvas;
- Turėsite profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Stabilumą ir socialines garantijas;
Papildoma informacija
CV prašome siusti su prierašu "dėl administratoriaus darbo Kaune" į elektroninį paštą - medikkkk@yahoo.com
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.