klientų užsakymų priėmimas ir darbų organizavimas;
serviso procesų planavimas, valdymas ir kontroliavimas;
klientų nusiskundimų sprendimas;
atsarginių dalių užsakymo koordinavimas;
priėmimo / atidavimo dokumentų forminimas, remonto sąmatų sudarymas, darbų apimčių ir kainų derinimas su klientais;
klientų duomenų bazės administravimas;
sąskaitų-faktūrų išrašymas.
Reikalavimai
aukštasis / aukštesnysis techninis išsilavinimas;
žemės ūkio technikos srities praktinės žinios;
gebėjimas dirbti savarankiškai ir prisiimti atsakomybę už rezultatus;
puikūs organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai;
gebėjimas suvaldyti konfliktines situacijas;
puikios lietuvių kalbos žinios (anglų, rusų – privalumas), kompiuterinis raštingumas;
vairavimo patirtis ir B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
dinamišką ir atsakingą darbą;
galimybes tobulinti žinias mokymuose Lietuvoje ir užsienyje;
renginius darbuotojams;
kvalifikaciją ir individualius gebėjimus atitinkantį darbo užmokestį (1400-1800 EUR neto) ir priedus už rezultatus.
Pagrindiniai privalumai
Papildomas sveikatos draudimas
Karjeros augimo galimybės
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.