Darbo aprašymas
- „Kärcher“ produktų priėmimas ir išdavimas garantinio ir pogarantinio aptarnavimo servise;
- dokumentų pildymas;
- detalių užsakymas, siuntų priėmimas;
- bendravimas su klientais ir gamintojais;
- ataskaitų rengimas.
- dokumentų pildymas;
- detalių užsakymas, siuntų priėmimas;
- bendravimas su klientais ir gamintojais;
- ataskaitų rengimas.
Reikalavimai
- aukštesnysis išsilavinimas;
- patirtis aptarnavimo srityje būtų didelis privalumas;
- sklandus lietuvių kalbos mokėjimas;
- gebėjimas vienu metu atlikti kelias užduotis, komunikabilumas, atsparumas stresui;
- anglų ir rusų kalbų mokėjimas – didelis privalumas.
- patirtis aptarnavimo srityje būtų didelis privalumas;
- sklandus lietuvių kalbos mokėjimas;
- gebėjimas vienu metu atlikti kelias užduotis, komunikabilumas, atsparumas stresui;
- anglų ir rusų kalbų mokėjimas – didelis privalumas.
Įmonė siūlo
- darbo vietą stabilioje ir pirmaujančioje tarptautinėje kompanijoje, besivadovaujančioje aukščiausiais kokybės standartais;
- motyvuojančią darbo atmosferą;
- galimybę augti ir tobulėti;
- pažangią darbo užmokesčio sistemą bei priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
- galimybę dalyvauti tarptautiniuose renginiuose.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/ ).
- motyvuojančią darbo atmosferą;
- galimybę augti ir tobulėti;
- pažangią darbo užmokesčio sistemą bei priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
- galimybę dalyvauti tarptautiniuose renginiuose.
Informuosime tik atrinktus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame.
Pateikdamas (-a) savo CV sutinku su PHARMANET Privatumo politika (susipažinti su Privatumo politika galima tinklalapyje https://www.pharmanet.lt/lt/privacy-policy/ ).