Darbo aprašymas
Labas, šiuo metu ieškome kolegų (-ių) Klientų aptarnavimo komandoje skambučių centre terminuotam projektui iki lapkričio mėnesio! Esame draugiška profesionalų komanda iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu, nuolat ieškome pažangių procesų efektyvinimo būdų bei mokame džiaugtis pasiektais rezultatais! Susidomėjai ir nori prisijungti prie mūsų?
Tavo naujas iššūkis?
Prisijunk projektui su Telia ir įgauk profesinės patirties administravimo, klientų aptarnavimo srityje. Patirk naujus iššūkius, susipažink su stipria Telia kultūra bei tapk reikšmingų pokyčių dalimi. Pagrindinė projekto užduotis – skambinimas klientams ir jų duomenų atnaujinimas Telia vidinėse sistemose bei komandinis darbas vykdant kitas administravimo užduotis.
Koks (-ia) esi tu?
- Nuoseklus (-i), kruopštus (i-);
- Turintis (-i) daug energijos ir pozityvumo;
- Esi komunikabilus (-i), žingeidus (-i) ir pilnas (-a) noro išmokti naujų dalykų;
- Nestokoji iniciatyvumo ir atsakingumo, esi orientuotas (-a) į rezultatą.
Ko gali tikėtis iš šio darbo?
- Suprasti ir išmokti kaip veikia Telia skambučių centras;
- Įgauti žinių apie bendrovės verslą ir technologijas;
- Mokytis iš fantastiškos komandos, kuri padės augti ir tobulėti kartu.
Mes siūlome:
- Puikias darbo sąlygas bei galimybę dirbti tarptautiniais vadybos standartais besivadovaujančioje bendrovėje;
- Konkurencingą atlygį ir papildomas naudas;
- Asmeninio tobulėjimo galimybes;
- Galimybę pretenduoti į kitas Telia siūlomas pozicijas, pasibaigus projektui;
- Draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.
Dirbdamas (-a) šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 650 Eur - 750 Eur (neatskaičius mokesčių). Projektas tęsis iki spalio 31 dienos.
Susidomėjai?
Jei nori tapti mūsų šeimos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Konfidencialumą garantuojame. Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.
Prisijunk prie Telia!