Vadovauti ir motyvuoti skambučių centro vadybininkų komandą.
Stebėti ir vertinti komandos rezultatus pagal nustatytus tikslus.
Teikti mokymus, palaikymą skambučių centro vadybininkų komandai, siekiant gerinti klientų aptarnavimo ir pardavimų įgūdžius ir rezultatus.
Spręsti sudėtingas klientų problemas ir užtikrinti jų pasitenkinimą.
Vykdyti reguliarius komandos susirinkimus ir atlikti darbo rezultatų apžvalgas.
Užtikrinti įmonės politikos, kokybės standartų ir teisės aktų laikymąsi.
Analizuoti rezultatus ir nustatyti tobulinimo galimybes.
Skatinti pozityvią ir produktyvią komandos atmosferą.
Bendradarbiauti su kitais skyriais siekiant gerinti klientų patirtį.
Reikalavimai
Patirtis skambučių centro/pardavimų srityje, iš jų bent 2 metus vadovaujant komandai.
Puikūs komunikacijos ir tarpasmeniniai įgūdžiai.
Gebėjimas motyvuoti, vesti ir ugdyti komandos narius.
Puikūs problemų sprendimo ir sprendimų priėmimo įgūdžiai.
Gebėjimas naudotis skambučių centro programine įranga ir CRM sistemomis.
Aukšti organizaciniai įgūdžiai ir dėmesys detalėms.
Gebėjimas dirbti greitai ir efektyviai, bei valdyti kelias užduotis vienu metu.
Įmonė siūlo
Nuolatos augančią kompaniją ir karjeros galimybes;
Moderniai įrengtą darbo vietą;
Profesinius mokymus, konferencijas, seminarus;
„Team building", darbo šventes su kolegomis.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.