Bendrausi su klientais telefonu ir elektroniniu paštu
Registruosi klientus pas gydytojus / specialistus
Suteiksi aiškią ir tikslią informaciją apie mūsų paslaugas, procedūras ir tvarkas
Perskambinsi klientams, kurių skambučiai buvo praleisti
Nuolatos tobulėsi ir mokysiesi vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti
Prisidėsi prie sklandaus klientų aptarnavimo proceso ir geriausios patirties kūrimo
Reikalavimai
Patirtis skambučių centre – didelis privalumas
Aiški, taisyklinga ir mandagi lietuvių kalba
Būtinos puikios anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu)
Gebėjimas įsiklausyti, išlaikyti ramybę ir rasti tinkamiausią sprendimą įvairiose situacijose
Iniciatyvumas, atsakingumas bei noras mokytis ir siekti rezultatų
Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, el. paštas, informacinės sistemos)
Įmonė siūlo
Nuolatos augančią kompaniją ir karjeros galimybes
Šiuolaikišką ofisą su kava ir užkandžiais, kad nepritrūktum jėgų
Šventes, vakarėlius ir kitus smagius dalykus
Galimybę tobulėti: mokymai, kursai
Profesionalią ir draugišką komandą
Konkurencingą atlyginimą ir ketvirtinius priedus nuo pasiektų rezultatų
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.