2022-07-29 11:26:48

Technikas (-ė) paslaugų valdymo skyriuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Paslaugų valdymo skyrius ieško iniciatyvaus techniko (-ės), norinčio prisijungti prie komandos bei įgyti patirties ir įgūdžių sprendžiant klientų techninius incidentus, atlikti bei vykdyti nenutrūkstamą bendrovės prižiūrimų Tinklų, IT infrastruktūrų ir paslaugų stebėjimą, operatyvų sutrikimų šalinimą, koordinavimą, savalaikį informavimą ir eskalavimą.

Reikalavimai

• Aukštasis ar aukštesnysis techninis išsilavinimas (gali būti paskutinio kurso studentas/-ė);
• bent 1 metų darbo patirtis dirbant su klientais, registruojant kreipinius, šalinant incidentus;
• darbo su CRM sistema įgūdžiai;
• geros žinios apie bendrovėje galiojančius procesus, bendrovės struktūrą, telekomunikacijų tinklą, tinklo ir IT produktus bei paslaugas.
• kompiuterinių tinklų žinios (TCP/IP; DNS; DHCP);
• geros lietuvių, anglų ir rusų kalbų žinios;
• komunikabilumas, iniciatyvumas, pareigingumas;
• loginis ir analitinis mąstymas, gebėjimas analizuoti ir sisteminti informaciją;
• galimybė dirbti nustatytu slenkančiu pamaininiu darbo grafiku.

Įmonė siūlo

• Puikias darbo sąlygas bei horizontalios ir vertikalios karjeros galimybes skyriuje;
• atsakingą poziciją, kur Jūsų priimti sprendimai tiesiogiai lems sutrikimo šalinimą, o iniciatyviai pasiūlytos idėjos bus rimtai apsvarstytos ir dažnai pritaikomos;
• konkurencingą atlygį ir papildomas naudas;
• asmeninio tobulėjimo galimybes;
• draugišką profesionalų komandą, iš kurios galima mokytis ir tobulėti kartu.

Informuojame, jog Jūsų CV duomenys bus panaikinti pasibaigus atrankai į numatytąją poziciją.